Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie
Przebudowa,rozbudowa i nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Numer ogłoszenia: 221978 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015


Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego internatu na pomieszczenia biurowe oraz budowa garażu pięciostanowiskowego - etap III

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie , ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 263 5154, faks 67 263 51 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego internatu na pomieszczenia biurowe oraz budowa garażu pięciostanowiskowego - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Budynek biurowy z wejściami:
  1. 1. Podłoża, podkłady, posadzki i schody zewnętrzne z balustradami – rozbudowa z wejściem:
  1. izolacje poziome podposadzkowe i przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej,
  2. izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z jednej warstwy płyt styropianowych ułożonej na sucho na wierzchu konstrukcji gr. 5 cm,
  3. izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z jednej warstwy płyt styropianowych ułożonej na sucho na wierzchu konstrukcji druga warstwa na parterze 5 cm,
  4. warstwy wyrównawcze pod posadzki na ogrzewanie podłogowe z zaprawy cementowej grubości 20mm, zatarte na ostro,
  5. warstwy wyrównawcze pod posadzki na ogrzewanie podłogowe z zaprawy cementowej – dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm,
  6. posadzka z płytek układanych na klej o wymiarach 40x40cm metodą zwykłą GRES POLEROWANY,
  7. stopnie zewnętrzne okładzinowe proste, stopnice grubości 6cm szerokości do 0,5m z elementów ze skał wybuchowych i przeobrażeniowych – analogia okładzina z granitu płomieniowanego,
  8. stopnie zewnętrzne okładzinowe proste, podstopnice grubości 6cm szerokości 0,15m z elementów ze skał wybuchowych i przeobrażeniowych – analogia okładzina z granitu polerowanego,
  9. posadzki zewnętrzne pełne z elementów prostokątnych ze skał osadowych grubości 6cm układane na zaprawie cementowo-piaskowej – analogia z granitu płomieniowanego,
  10. balustrady schodowe prętowe wypełnione przymocowane do policzków śrubami lub spawane – analogia balustrada ze stali nierdzewnej,
  1. 2. Tynki i okładziny wewnętrzne – rozbudowa z wejściem:
  1. tynki jednowarstwowe wewnętrzne grubości 10mm z gipsu tynkarskiego wykonywane mechanicznie na ścianach na podłożu ceramicznym,
  2. tynki jednowarstwowe wewnętrzne grubości 10mm z gipsu tynkarskiego wykonywane mechanicznie – dodatek za pogrubienie o 5mm tynków ścian,
  3. tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu tynkarskiego wyk. mechanicznie gr. 10mm stropów betonowym,
  4. tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu tynkarskiego wyk. mechanicznie gr. 10mm - dodatek za pogrubienie o 5mm tynków stropów,
  5. obudowa słupów na rusztach pojedynczych jednowarstwowa,
  6. malowanie dwukrotne wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem,
  7. licowanie ścian płytkami na klej o wymiarach około 20x40cm metodą zwykłą.
  1. 3. Stolarka drzwiowa w całym budynku:
  1. ościeżnice drzwiowe wewnętrzne regulowane,
  2. skrzydła drzwiowe wewnętrzne wypełnione płytą wiórową otworową bez szkleń, układ pionowy słoi w okleinie 3D, dodatki aluminiowe szerokości 6mm pionowe, klamki i szyldy srebrna patyna, wkładki i klucze srebrne,
  3. ościeżnice drzwiowe zewnętrzne zwykłe,
  4. skrzydła drzwiowe zewnętrzne pełne, metalowe tłoczone ocieplane, w kolorze stolarki okiennej,
  5. montaż sejfu do zabudowy w ścianie o pojemności około 30 dm3,
  1. 4.Tynki i okładziny wewnętrzne „stara część” oraz instalacje telekomunikacyjna, rtv, alarmowa i monitoring wewnętrzny w całym budynku:
  1. instalacja alarmowa z czujnikami ruchu w całym budynku,
  2. instalacja telekomunikacyjna i rtv z gniazdami w całym budynku,
  3. instalacja monitoringu wewnętrznego – komunikacja (korytarze, klatka schodowa),
  4. obudowy pionów instalacji wod.-kan. i uzupełnienie przejść w stropach w całym budynku,
  5. tynki jednowarstwowe wewnętrzne grubości 10mm z gipsu tynkarskiego wykonywane mechanicznie na ścianach na podłożu ceramicznym,
  6. tynki jednowarstwowe wewnętrzne grubości 10mm z gipsu tynkarskiego wykonywane mechanicznie – dodatek za pogrubienie o 5mm tynków ścian,
  7. tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu szpachlowego wyk. ręcznie gr. 3mm stropów na tynku,
  8. tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu szpachlowego wyk. ręcznie gr. 3mm – dodatek za pogrubienie o 2mm tynków stropów,
  9. obudowa słupów na rusztach pojedynczych jednowarstwowa,
  10. malowanie dwukrotne wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem,
  11. licowanie ścian płytkami na klej o wymiarach około 20x40cm metodą zwykłą,
  1. 5. Posadzki, schody, balustrada „część stara” i wejście od podwórka:
  1. wykopy ciągłe lub jamiste w gruncie kategorii III ze skarpami o szerokości dna do 1,5m i głębokości do1,5m ze złożeniem urobku na odkład,
  2. ławy fundamentowe betonowe prostokątne o szerokości do 0,6m z ręcznym układaniem betonu,
  3. podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego,
  4. nawierzchnie z kostki betonowej śrutowanej, grubości 80mm na podsypce piaskowej grubości 50mm z wypełnieniem spoin piaskiem,
  5. balustrady schodowe prętowe wypełnione, przymocowane do policzków śrubami lub spawane – analogia balustrada ze stali nierdzewnej, na schodach zewnętrznych od podwórka i wewnętrznych w budynku,
  6.  okładziny schodów z płytek – przygotowanie podłoża schody zewnętrzne od podwórka i wewnętrzne w budynku,
  7. okładziny schodów – GRES POLEROWANY układanych na zaprawie klejowej,
  8. cokoliki na schodach z płytek układanych na klej o wysokości 10cm – przygotowanie podłoża,
  9. cokoliki na schodach z płytek układanych na klej o wysokości 10 cm z przecinaniem płytek,
  10. podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego,
  11. izolacje poziome podposadzkowe przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej,
  12. izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z jednej warstwy płyt styropianowych ułożonej na sucho na parterze grubości 10 cm,
  13. izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z jednej warstwy płyt styropianowych ułożonej na sucho na wierzchu konstrukcji - piętro grubości 5 cm,
  14. warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm, zatarte na ostro,
  15. warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej – dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm,
  16. posadzka z płytek układanych na klej – przygotowanie podłoża,
  17. posadzka z płytek układanych na klej o wymiarach 30x30cm metodą zwykła GRES POLEROWANY,
  18. cokoliki o wysokości 10 cm układanych na klej z przecinaniem płytek – przygotowanie podłoża,
  19. cokoliki o wysokości 10cm układanych na klej metodą zwykłą z przecinaniem płytek.
  1. 6. Elewacja i monitoring zewnętrzny:
  1. instalacja monitoringu zewnętrznego umożliwiająca obserwację ścian zewnętrznych budynków (biurowego i garaży) i placu pomiędzy budynkami,
  2. przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką – mokrą poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie,
  3. przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką – mokrą poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją,
  4. wykonanie cienkowarstwowej wyprawy tynku mineralnego o grubości 2mm na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych,
  5. licowanie ścian płytkami klinkierowymi na klej o wymiarach 12x24cm,
  6. demontaż i montaż oszklenia witryny z wklejeniem folii zasłaniającej w miejscach występowania stropów i przestrzeni dachu oraz obróbka dachu w miejscu połączenia z witryną aluminiową.
  1. Wykonanie instalacji gazowej, poprzez:
  1. wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym głębokości do1,5m,
  2. zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 1,5m kat. gr. III-IV,
  3. montaż rurociągów z rur polietylenowych o śr. nominalnej 32mm z rur w zwojach,
  4. oznakowanie trasy gazociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego,
  5. rurociągi instalacji gazowych o średnicy nominalnej 32mm o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach mieszkalnych,
  6. szafki gazowe natynkowe zewnętrzne dwulicznikowe,
  7. dodatek za wykonanie podejścia obustronnego o średnicy przyłącza 32mm do zaworu odcinającego,
  8. zawór lub kurek gazowy o średnicy nominalnej 32mm,
  9. kocioł gazowy 40 kW-analogia,
  10. podejścia do kotła gazowego,
  11. zawór lub kurek gazowy o średnicy nominalnej 32mm,
  12. próby szczelności instalacji gazowej na ciśnienie dla: przedsiębiorstwa, odbiorcy gazu, i ze zmontowanymi odbiornikami w budynkach niemieszkalnych.
  1. Wykonanie instalacji wodociągowej:
  1. wodomierze skrzydełkowe o średnicy nominalnej 32mm,
  2. filtr osadnikowy siatkowy o średnicy nominalnej 32mm,
  3. dodatki za wykonanie obustronnych podejść o średnicy 32mm do wodomierzy skrzydełkowych,
  4. rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 32mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych,
  5. rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 25mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych,
  6. rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 20mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych,
  7. rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 16mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych,
  8. dodatkowe nakłady na wykonanie podejść do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów itp. o średnicy zewnętrznej 16mm,
  9. dodatkowe nakłady na wykonanie podejść do spłuczek ustępowych o średnicy zewnętrznej 16mm,
  10. baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące ze zmieszaczem o średnicy nominalnej 15mm,
  11. baterie natryskowe z termostatem o średnicy nominalnej 15mm,
  12. zawory czerpalne o średnicy nominalnej 15mm,
  13. otuliny termoizolacyjne z pianki PE z nacięciem wzdłużnym gr. 9 mm, średnica zewnętrzna rurociągu 16mm,
  14. otuliny termoizolacyjne z pianki PE z nacięciem wzdłużnym gr. 9 mm, średnica zewnętrzna rurociągu 20mm,
  15. otuliny termoizolacyjne z pianki PE z nacięciem wzdłużnym gr. 9 mm, średnica zewnętrzna rurociągu 25mm,
  16. otuliny termoizolacyjne z pianki PE z nacięciem wzdłużnym gr. 9 mm, średnica zewnętrzna rurociągu 32mm,
  17. próba szczelności instalacji wodociągowych o średnicy do 65mm w budynkach niemieszkalnych.
  1. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej:
  1. wykopy liniowe w gruntach suchych o kategorii III-IV o szerokości 0,8-1,5m i głębokości do 3,0m o ścianach pionowych z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym,
  2. kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm łączone na wcisk,
  3. wykopy liniowe w gruntach suchych o kategorii III-IV o szerokości 0,8-1,5m i głębokości do 1,5m o ścianach pionowych z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym,
  4. rurociągi PCW o średnicy 160 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków,
  5. rurociągi PCW o średnicy 110 mm na ścianach łączone metodą wciskową,
  6. rurociągi PCW o średnicy 75 mm na ścianach łączone metodą wciskową,
  7. rurociągi PCW o średnicy 50 mm na ścianach łączone metodą wciskową,
  8. dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o średnicy 110 mm,
  9. dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o średnicy 50 mm,
  10. montaż kominów wywiewnych,
  11. montaż napowietrzacza,
  12. montaż ustępów pojedynczych ze spłuczkami podtynkowymi,
  13. pisuary pojedyncze z zaworem spłukującym na fotokomórkę,
  14. montaż zlewozmywaków żeliwnych lub stalowych na szafce,
  15. montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym,
  16. montaż brodzików natryskowych z tworzywa sztucznego,
  17. kabiny natryskowe 90x90 ze szkła bezpiecznego.
  1. Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej:
  1. wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15 m3,
  2. studzienki kanalizacyjne systemowe o średnicy 315-425 mm z zamknięciem rurą teleskopową,
  3. kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160mm łączone na wcisk,
  4. zasypanie wykopów spycharkami gąsienicowymi 55kW (75KM) z przemieszczeniem gruntu kategorii I-III na odległość do 10 m,
  5. zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III zagęszczarkami,
  6. montaż z podłączeniem osadnika z czyszczakiem rynnowym.
  1. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania:
  1. przygotowanie instalacji do podłączenia powietrznej pompy ciepła z wyprowadzeniem instalacji na zewnątrz budynku (bez pompy),
  2. rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 40mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych,
  3. rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 32mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych,
  4. rurociągi z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 25mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych,
  5. montaż szafek rozdzielaczowych podtynkowych,
  6. montaż rozdzielaczy 10-obwodowych do ogrzewania podłogowego o średnicy nominalnej przyłączy ¾”/16,
  7. montaż części instalacyjnej ogrzewania podłogowego w układzie wężownicy ślimakowej z wodą grzewczą o temperaturze od 40/30 do 55/45 stopni Celsjusza z rur o średnicy nominalnej 16 mm i rozstawie 100 mm,
  8.  montaż części instalacyjnej ogrzewania podłogowego w układzie wężownicy ślimakowej z wodą grzewczą o temperaturze od 40/30 do 55/45 stopni Celsjusza z rur o średnicy nominalnej 16 mm i rozstawie 200 mm,
  9. montaż części instalacyjnej ogrzewania podłogowego w układzie wężownicy ślimakowej z wodą grzewczą o temperaturze od 40/30 do 55/45 stopni Celsjusza z rur o średnicy nominalnej 16 mm i rozstawie 300 mm,
  10. układy regulacji temperatury bezpośredniego działania – regulator ogrzewania podłogowego indywidulanie dla każdego pomieszczenia,
  11. próba szczelności instalacji ogrzewania podłogowego,
  12. regulacja ogrzewania podłogowego rurociągów o średnicy nominalnej 16 i 20 mm bez względu na rodzaj układu wężownicy z rur o rozstawie 150 mm,
  13. zespoły grzewczo-wentylacyjne nagrzewnice ścienne elektryczne (kurtyny powietrzne) 90cm,
  14. grzejniki stalowe dwupłytowe V22 1000/600 – analogia,
  15. grzejniki stalowe dwupłytowe V22 500/600 – analogia.
  1. Wykonanie klimatyzacji:
  1. klimatyzatory ścienne 4 szt. – pomieszczenia biurowe,
  2. klimatyzatory ścienne 1 szt. - serwerownia.
  1. Wykonanie instalacji elektrycznej na parterze – oświetlenie ENERGOOSZCZĘDNE LEDOWE:
  1. mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe, w podłożu z cegły,
  2. przewody kabelkowe w izolacji polwinitowej układane pod tynkiem na podłożu betonowym, w gotowych bruzdach bez ich zaprawiania,
  3. montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych o średnicy do 80 mm, mocowanych na zaprawie gipsowej lub cementowej, przy przekroju dołączanego przewodu i ilości wylotów: do 2,5 mm2 – 3 wyloty,
  4. montaż na gotowym podłożu, w puszce instalacyjnej łączników podtynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy 1-bieg.,
  5. montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszy krzyżowy,
  6. montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy świecznikowy,
  7. montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy schodowy,
  8. przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe przykręcane za pomocą 2 kołków kotwiących,
  9. kompletowanie opraw 
  10. oprawy oświetleniowe przykręcane typu LED ,
  11. oprawy oświetleniowe: oprawa oświetlenia awaryjnego Ew,
  12. montaż na gotowym podłożu i podłączenie opraw oświetleniowych LED, rodzaju: przykręcane zewn.,
  13. montaż opraw oświetleniowych z mod. Aw,
  14. oprawy oświetleniowe typu LED typu Downlight (podtynkowe) - opcja,
  15.  oprawy oświetleniowe przykręcane:   LED 60W ,
  16.  oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe): z mod. Aw  LED 60W ,
  17. oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe): LED 40 W.
  1. Wykonanie instalacji elektrycznej na parterze – gniazda 1-f. i 3-f. oraz komputerowe:
  1. mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe, w podłożu z betonu,
  2. montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych o średnicy do 80 mm, mocowanych na zaprawie gipsowej lub cementowej, przy przekroju dołączanego przewodu i ilości wylotów: do 2,5mm2 – 3 wyloty,
  3. montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych komputerowych,
  4. przewody kabelkowe w izolacji polwinitowej układane p.t. na podłożu betonowym, w gotowych bruzdach bez ich zaprawiania,
  5. mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu,
  6. rury winidurowe układane p.t. w gotowych bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm,
  7. przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej wciągane do rur,
  8. montaż na gotowym podłożu gniazd wtyczkowych 3-f.400V/16A,
  9. montaż na gotowym podłożu gniazd wtyczkowych podtynkowych w puszkach – 2-bieg. z uz.16A,
  10. rury winidurowe układane p.t. w gotowych bruzdach, na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm - pod przewody teletechniczne,
  11. przewody teletechniczne wciągane do rur-analogia.
  1. Wykonanie rozdzielni głównej RG oraz WLZ:
  1. ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III (25m x 0,8m x 0,4m),
  2. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości ponad 0,4 do 0,6m,
  3. mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu,
  4. rury winidurowe układane p.t. w gotowych bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 37 do 47mm,
  5. ręczne układanie kabli w rowach kablowych o masie pon. 1,0 do 2,0 kg/m z przykryciem kabli folią z PCW uplast. gr. pow. 0,4-0,6 mm gat. I/II
  6. układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych o masie ponad 1,0 do 3,0 kg/m,
  7. zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi w gruncie spoistym kat. III,
  8. ręczne zasypywanie rowów dla kabli w gruncie kat. III,
  9. obróbka na sucho kabli na nap. do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych -zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył ponad 16 do 50 mm2,
  10. montaż ręcznego ostrzegacza pożarowego ROP,
  11. przygotowanie podłoża do zabudowania aparatów z kuciem mechanicznym otworów pod śruby kotwowe, rodzaj podłoża gipsowe, gazobetonowe – 4 otwory,
  12. montaż z przykręceniem konstrukcji do gotowego podłoża, skrzynek lub rozdzielnic o masie ponad 10 do 20 kg (RG),
  13. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: rozłączników 3-biegunowych R303 40A,
  14. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301B6A,
  15. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301B10A,
  16. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego – lampka sygn.. potrójna,
  17. zamontowanie w rozdzielnicy modułowej dodatkowego wyposażenia: listwa przyłączeniowa,
  18. montaż wył. DPX 125, blok RP, wyzw. wzrost.,
  19. montaż ochr. p-przep. 4P 15kA 1,2kV,
  20. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: włącznik nadprądowy 3-biegunowy S303 B25A,
  21. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego włącznik nadprądowy 3-biegunowy S303 B40A,
  22. montaż UPS 15-20kVA – kalkulacja własna.
  1. Wykonanie rozdzielni R1 i Rk-1 na parterze wraz zasilaniem
  1. mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu,
  2. rury winidurowe p.t. w gotowych bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm,
  3. przewody kablowe w powłoce polwinitowej wciągane do rur,
  4. montaż rozdzielni R1 na parterze,
  5. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego rozłączników 3-biegunowych FRX304 40A,
  6. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego:- wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 B10A,
  7. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 C10A,
  8. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki przeciwpor. 2-biegunowe P312 B16/30mA,
  9. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki przeciwpor. 4-biegunowe P304 25A/30mA,
  10. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego – lampka sygn. potrójna,
  11. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: włącznik nadprądowy 3-biegunowy S303 B20A,
  12. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: włączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 B16A,
  13. mechaniczne wykucie w podłożu betonowym wnęki o objętości ponad 0,10 do 0,25 dm3,
  14. montaż rozdzielni Rk-1 na parterze,
  15. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: rozłączników 3-biegunowych FRX304 40A,
  16. montaż w rozdzielnicach skrzydłowych osprzętu modułowego: wyłączniki przeciwpor. 2-biegunowe P312 B16/30mA.
  1. Wykonanie instalacji elektrycznej na piętrze wraz z oświetleniem – OŚWETLENIE ENERGOOSZCZĘDNE LEDOWE
  1. mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z cegły,
  2. przewody kabelkowe w izolacji polwinitowej układane p.t. na podłożu betonowym w gotowych bruzdach bez ich zaprawiania,
  3. montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych o średnicy do 80mm, mocowanych na zaprawie gipsowej lub cementowej, przy przekroju dołączanego przewodu i ilości wylotów: do 2,5mm2 – 3 wyloty,
  4. montaż na gotowym podłożu w puszce instalacyjnej łączników podtynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy jednobiegunowy,
  5. montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszy krzyżowy,
  6. montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy świecznikowy,
  7. montaż na gotowym podłożu łączników natynkowych rodzaju: łącznik klawiszowy schodowy,
  8. przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe przykręcane za pomocą 2 kołków kotwiących,
  9. kompletowanie opraw LED o mocy do 120W,
  10. oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe):  LED 60W,
  11. oprawy oświetleniowe: oprawa oświetlenia awaryjnego Ew,
  12. oprawy oświetleniowe typu LED typu Downlight podtynkowe - opcja,
  13. oprawy oświetleniowe przykręcane   LED 60W,
  14. oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe):   z mod. Aw  LED 60W,
  15. montaż na gotowym podłożu i podłączenie opraw oświetleniowych LED 14W, rodzaju: przykręcane (ścienne, kinkiet).
  1. Wykonanie instalacji elektrycznej na piętrze: gniazda 1-f. i 3-f. oraz komputerowe
  1. mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu,
  2. mechaniczne przebijanie w ścianach lub stropach, z gipsu lub gazobetonu, otworów o długości do 15cm i średnicy 25mm,
  3. montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych o średnicy do 80mm, mocowanych na zaprawie gipsowej lub cementowej, przy przekroju dołączanego przewodu i ilości wylotów: do 2,5mm2 – 3 wyloty,
  4. montaż na gotowym podłożu puszek podtynkowych komputerowych,
  5. przewody kabelkowe w izolacji polwinitowej układane p.t. na podłożu betonowym w gotowych bruzdach bez ich zaprawiania,
  6. mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu,
  7. rury winidurowe układane p.t. w bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm,
  8. przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej wciągane do rur,
  9. montaż na gotowym podłożu gniazd wtyczkowych: 3 f. 400V/16A (5pin)
  10. montaż na gotowym podłożu gniazd wtyczkowych podtynkowych w puszkach – 2 bieg. z uz. 16A,
  11. rury winidurowe układane p.t. w bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm – pod przewody teletechniczne,
  12. przewody teletechniczne wciągane do rur- analogia,
  13. przewody kablowe w powłoce polwinitowej wciągane do rur,
  14. mocowanie na gotowym podłożu z częściowym rozebraniem lecz bez podłączenia aparatów o masie do 2,5 kg – 4 otwory mocujące „wentylator”.
  1. Wykonanie rozdzielni R2 i Rk-2 na piętrze wraz z zasilaniem:
  1. mechaniczne wykucie bruzd pod przewody wtynkowe w podłożu z betonu,
  2. rury winidurowe układane p.t. w gotowych bruzdach na podłożu betonowym o średnicy ponad 20 do 28mm,
  3. przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej wciągane do rur,
  4. montaż rozdzielni R2 na piętrze,
  5. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: rozłączników 3-biegunowych FRX304 40A,
  6. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 B10A,
  7. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 C10A,
  8. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego wyłącznik przeciwpor. 2-biegunowe P312 B16/30mA,
  9. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego wyłącznik przeciwpor. 4-biegunowe P304 25A/30mA,
  10. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego – lampka sygn.. potrójna,
  11. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: włącznik nadprądowy 3 - biegunowy S303 B20A,
  12. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: włączniki nadprądowe 1-biegunowe S301 B16A,
  13. mechaniczne wykucie w podłożu betonowym wnęki o objętości ponad 0,10 do 0,25 dm3,
  14. montaż rozdzielni Rk-2 na piętrze,
  15. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: rozłączników 3-biegunowych FRX304 40A,
  16. montaż w rozdzielnicach skrzynkowych osprzętu modułowego: wyłączniki przeciwpor. 2-biegunowe P312 B16/30mA,
  1. Montaż UPS 15-20kVA – wycena indywidualna zgodnie z DTR producenta
  1. Wykonanie instalacji elektrycznej do podgrzewania rynien – wycena indywidualna zgodnie z DTR producenta
  1. Wykonanie instalacji odgromowej
  1. montaż zwodów instalacji odgromowej z przewodów nienaprężanych poziomych mocowanych na wspornikach obsadzanych, wykonanych z pręta stalowego ocynkowanego,
  2. montaż zwodów instalacji odgromowej z przewodów nienaprężanych pionowych mocowanych na wspornikach obsadzanych, wykonanych z pręta stalowego ocynkowanego,
  3. montaż przewodów uziemiających i wyrównawczych wykonanych z bednarki ocynkowanej o przekroju do 120 mm2 mocowanych na kołkach wstrzeliwanych,
  4. montaż metodą udarową uziomu ze stali profilowanej miedziowanej w gruncie kat. III, długość uziomu 4,5m,
  5. montaż metoda udarową uziomu ze stali profilowanej miedziowanej w gruncie kat. III za każde następne 1,5m długości uziomu,
  6. montaż w instalacji odgromowej lub przewodach wyrównawczych złącza kontrolnego pręt – płaskownik,
  7. montaż w instalacji odgromowej lub przewodach wyrównawczych złącza naprężającego na ścianie,
  8. łączenie przewodów instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych na dachu, rodzaj przewodu: pręt o średnicy do 10mm,
  1. Przeprowadzenie prac regulacyjno – pomiarowych:
  1. pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych: obwód 1-fazowy – pomiar pierwszy,
  2. pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych: obwód 1-fazowy – pomiar każdy następny,
  3. pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych: obwód 3-fazowy – pomiar pierwszy,
  4. pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych: obwód 3-fazowy – pomiar każdy następny,
  5. wykonanie próby zadziałania wyłącznika różnicowoprądowego - pierwsza,
  6. wykonanie próby zadziałania wyłącznika różnicowoprądowego – następna,
  7. sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania: pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy,
  8. sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania: pomiar impedancji pętli zwarciowej – następny,
  9. badania i pomiary instalacji odgromowej – pierwszy pomiar,
  10. badania instalacji odgromowej – każdy następny pomiar,
  11. badanie linii kablowej: niskiego napięcia – kabel 5 – żyłowy.
  1. Wykonanie mebli pod zabudowę:
  1. szafa drzwi przesuwne - 220x180x66, system jezdny aluminium, front łączony lacobel z laminatem, korpus płyta laminowana, wyposażenie półki i drążek – 5 sztuk,
  2. zabudowa regałowa otwarta  270x80x50, korpus płyta laminowana – 18 sztuk,
  3. regał z drzwiami przesuwnymi 550x270x50  system jezdny aluminium, front łączony lacobel z laminatem, korpus płyta laminowana, wyposażenie półki i drążek – 6 sztuk,
  4. regał na akta wiszący drzwi przesuwne 250x90x46 - system jezdny aluminium, front łączony lacobel z laminatem, korpus płyta laminowana wyposażenie, półki – 1 sztuka,
  5. drabina jezdna  aluminiowa, szeroko stopniowa 230x40 – 2 sztuki,
  6. recepcja, korpus profilowany, laminowany dłu 550 wys.120, wyposażenie; biurko 76x130x70 z kontenerkiem (3 szuflady z dociągiem) półka na klawiaturę z dociągiem, regał na akta120x160x46  drzwi przesuwne system jezdny aluminium, front łączony lacobel z laminatem, korpus płyta laminowana, wyposażenie półki – 1 sztuka,
  7. zabudowa meblowa kuchenna – 2,3 mb,
  8. zabudowa meblowa kuchenna – 5 mb,
  9. stół narożny profilowany noga chrom, materiał płyta laminowana – 1 sztuka,
  10. garderoba z wieszakami 220x130, materiał płyta laminowana – 1 sztuka
  11. blat roboczy laminowany  z wycięciami na zlew, łazienki – 6 mb.
  1. Szczegółowy zakres rzeczowy dot. przedmiotu zamówienia określono w dokumentacjach projektowych, które dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie, ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów po uprzednim ustaleniu terminu z Panem Markiem Winiarskim tel. 515 138 900 lub 67 263 51 54,  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, który stanowi element pomocniczy.
  2. Z uwagi na to, że wynagrodzenie dla wykonawcy ma charakter ryczałtu zgodnie z art. 632  Kodeksu Cywilnego, tj. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru prac, przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wizję lokalną oraz dokonać koniecznych pomiarów i wyliczeń w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników wpływających na przygotowanie oferty i określenie ceny ryczałtowej.
  3. W miejscach, gdzie w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym zezwoleniem na realizację inwestycji oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe  i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty, certyfikaty itp.).
  4. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że roboty budowlane prowadzone będą w budynku niepodlegającym wyłączeniu z eksploatacji na czas prowadzonych robót budowlanych, dlatego Wykonawca w oferowanej cenie winien uwzględnić wszelkie ew. koszty wynikające z utrudnień związanych z taką sytuacją.
  5. O wszelkich pytaniach kierowanych do Zamawiającego, udzielonych odpowiedziach oraz wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zgłoszą zainteresowanie udziałem w postępowaniu oraz zamieści te informacje na stronie internetowej, na której udostępniono niniejszą SIWZ (www.bip.zlotow-powiat.pl/, zakładka Zamówienia publiczne- przetargi).

II.1.5) nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.13.00-1, 44.11.40.00-2, 44.11.41.00-3, 45.11.12.00-0, 45.26.22.10-6, 45.26.25.20-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4, 45.44.42.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 30 000 zł - (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do 11.09.2015 roku do godziny 10.00.

3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie ul. 8 Marca, 77-400 Złotów Nr rachunku 95 2030 0045 1110 0000 0388 4700.

5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Wadium - przetarg na roboty budowlane.

6. Dokument stanowiący poświadczenie wniesienia wadium Wykonawca powinien dołączyć do oferty.

7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium -zgodnie z zapisem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz:

a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał roboty/tę budowlane/ą o podobnym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia na łączną wartość minimum 800 000,00 zł oraz załączeniem dowodów dotyczących wykazanych robót budowlanych, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ ; Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobami kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej na budowie w poszczególnych branżach: 1) instalacji elektrycznej, 2) instalacji sanitarnej - wodnokanalizacyjnej, 3)ogólnobudowlanej, 4) drogowej, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (wg wzoru załączonego do SIWZ), że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o której mowa powyżej posiada wyżej wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał roboty/tę budowlane/ą o podobnym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia na łączną wartość minimum 800 000,00 zł oraz załączeniem dowodów dotyczących wykazanych robót budowlanych, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ ; Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobami kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej na budowie w poszczególnych branżach: 1) instalacji elektrycznej, 2) instalacji sanitarnej - wodnokanalizacyjnej, 3)ogólnobudowlanej, 4) drogowej, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (wg wzoru załączonego do SIWZ), że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o której mowa powyżej posiada wyżej wymagane uprawnienia.
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł.

 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;

b) Poświadczenie odbycia wizji lokalnej potwierdzone przez inwestora lub osobę przez niego wskazaną

c) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;

d) Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).

e) W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach - 5

IV.2.2) nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności:

1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych;

2) opóźnienie w przekazaniu terenu robót;

3) przedłużenie procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego;

4) opóźnienie spowodowane uwarunkowaniami społecznymi (protesty, listy, petycje, itp.);

5) zmiany stanu prawnego;

6) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej.

Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie, ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie, ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf

Pozwolenie na budowę- budowa garażu pięciostanowiskowego.pdf

Pozwolenie na budowę- przebudowa, rozbudowa i nadbudowa.pdf

Aneks do pozwolenia na budowę nr 316- pdf

Przedmiary robót-pdf

SST- Instalacja centralnego ogrzewania.pdf

SST- Instalacja wody zimnej, cwu, cyrkulacji cwu, instaacja kanalizacji sanitarnej.pdf

SST - Instalacje elektryczne, rtv, telekomunikacyjne i monitoringu.pdf

SST- Wymagania ogólne.pdf

INFORMACJE O DOKUMENCIE
Ilość wyświetleń: 1337
Wprowadzony przez: Marek Winiarski
Data opublikowania: 2015-08-27 13:05:26