PLW.272.1.2015
Złotów, dn. 27.08.2015r.
Informacja o unieważnieniu postępowania
o udzielenie zamówienia
I Pełna nazwa Zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie
77-400 Złotów, ul. 8 Marca 5
II. Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 j.t. z późniejszymi zmianami) informuję, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych:
„Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego internatu na pomieszczenia biurowe oraz budowa garażu pięciostanowiskowego
- etap III”
przeprowadzonego w trybie przetargu ograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 wyżej wspomnianej ustawy, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 205336 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
Informacja o unieważnieniu postępowania-pdf
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie , ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 263 5154, faks 67 263 51 54.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego internatu na pomieszczenia biurowe oraz budowa garażu pięciostanowiskowego- etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie budynku garażowego i zagospodarowanie terenu:
1.1. Roboty ziemne,
1.2. Roboty fundamentowe,
1.3. Roboty murowe parter,
1.4. Konstrukcja i pokrycie dachu,
1.5. Stolarka,
1.6. Podłoża, podkłady i posadzki,
1.7. Tynki wewnętrzne i malowanie,
1.8. Tynki zewnętrzne i malowanie.
2. Zagospodarowanie terenu:
2.1. Dojścia i dojazdy oraz plac,
2.2. Wykonanie ogrodzenia poprzez,
2.3. Wykonanie boksu na odpady.
3. Prace niezbędne do wykonania w budynku biurowym:
3.1 Podłoża, podkłady, posadzki i schody zewnętrzne z balustradami - rozbudowa z wejściem,
3.2 Tynki i okładziny wewnętrzne - rozbudowa z wejściem,
3.3 Stolarka drzwiowa w całym budynku,
3.4. Tynki i okładziny wewnętrzne /stara część/ oraz instalacje telekomunikacyjna, rtv, alarmowa i monitoring wewnętrzny w całym budynku,
3.5. Posadzki, schody, balustrada /część stara/ i wejście od podwórka,
3.6. Elewacja i monitoring zewnętrzny.
4. Wykonanie instalacji gazowej.
5. Wykonanie instalacji wodociągowej.
6. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej.
7. Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej.
8. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania.
9. Wykonanie klimatyzacji:
9.1. klimatyzatory ścienne 7,8 kW,
9.2. klimatyzatory ścienne 9,5 kW.
10. Wykonanie instalacji elektrycznej na parterze - oświetlenie ENERGOOSZCZĘDNE LEDOWE.
11. Wykonanie instalacji elektrycznej na parterze - gniazda 1-f. i 3-f. oraz komputerowe.
12. Wykonanie rozdzielni głównej RG oraz WLZ.
13. Wykonanie rozdzielni R1 i Rk-1 na parterze wraz zasilaniem.
14. Wykonanie instalacji elektrycznej na piętrze wraz z oświetleniem - OŚWETLENIE ENERGOOSZCZĘDNE LEDOWE.
15. Wykonanie instalacji elektrycznej na piętrze: gniazda 1-f. i 3-f. oraz komputerowe.
16. Wykonanie rozdzielni R2 i Rk-2 na piętrze wraz z zasilaniem.
17. Montaż UPS 15-20kVA - wycena indywidualna zgodnie z DTR producenta.
18. Wykonanie instalacji elektrycznej do podgrzewania rynien - wycena indywidualna zgodnie z DTR producenta.
19. Wykonanie instalacji odgromowej.
20. Przeprowadzenie prac regulacyjno - pomiarowych.
21. Wykonanie mebli pod zabudowę.
22. Szczegółowy zakres rzeczowy dot. przedmiotu zamówienia określono w dokumentacjach projektowych, które dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie, ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów po uprzednim ustaleniu terminu z Panem Markiem Winiarskim tel. 515 138 900 lub 67 263 51 54, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, który stanowi element pomocniczy.
23. Z uwagi na to, że wynagrodzenie dla wykonawcy ma charakter ryczałtu zgodnie z art. 632 Kodeksu Cywilnego, tj. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru prac, przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wizję lokalną oraz dokonać koniecznych pomiarów i wyliczeń w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników wpływających na przygotowanie oferty i określenie ceny ryczałtowej.
II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.13.00-1, 44.11.40.00-2, 44.11.41.00-3, 45.11.12.00-0, 45.26.22.10-6, 45.26.25.20-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4, 45.44.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 30 000 zł - (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do 26.08.2015 roku do godziny 10.00.
3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie ul. 8 Marca, 77-400 Złotów Nr rachunku 95 2030 0045 1110 0000 0388 4700.
5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: Wadium - przetarg na roboty budowlane.
6. Dokument stanowiący poświadczenie wniesienia wadium Wykonawca powinien dołączyć do oferty.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium -zgodnie z zapisem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobami kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej na budowie w poszczególnych branżach:
1) instalacji elektrycznej,
2) instalacji sanitarnej - wodnokanalizacyjnej,
3) ogólnobudowlanej,
4) drogowej, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.)
lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (wg wzoru załączonego do SIWZ), że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o której mowa powyżej posiada wyżej wymagane uprawnienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Poświadczenie odbycia wizji lokalnej potwierdzone przez inwestora lub osobę przez niego wskazaną;
3. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału;
4. Upoważnienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum).
5. W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności:
1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych;
2) opóźnienie w przekazaniu terenu robót;
3) przedłużenie procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego;
4) opóźnienie spowodowane uwarunkowaniami społecznymi (protesty, listy, petycje, itp.);
5) zmiany stanu prawnego;
6) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu poniesionych kosztów związanych z koniecznością przedłużenia terminu wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zlotow-powiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie ul. 8 Marca 5, 77-400 Złotów, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia- pdf
Przedmiary robót jako element pomocniczy-pdf
Pozwolenie na budowę- przebudowa, rozbudowa i nadbudowa...- pdf
Pozwolenie na budowę- budowa garażu pięciostanowiskowego.pdf
Aneks do pozwolenia na budowę nr 315.pdf
Aneks do pozwolenia na budowę nr 316.pdf
SST- Instalacja centralnego ogrzewania.pdf
SST- Instalacje elektryczne, rtv, telekomunikacyjne i monitoringu.pdf
SST- Roboty w zakresie utwardzenia terenu.pdf
SST- Instalacja wody zimnej, cwu, cyrkulacji cwu, instalacja kanalizacji sanitarnej.pdf